دخول

فقدت كلمة المرور ؟

تسجيل

تسجيل
منتديات افهم فوركس

إذا كانت هذه هي زيارتك الأولى، كن متأكدا من إطلاعك علىأسئلة و أجوبة بالضغط على الرابط أعلاه. قد تضطر إلى تسجيل قبل أن تتمكن من المشاركة: اضغط على الرابط السابق للتسجيل والمضي قدما. لبدء المشاركة بالمواضيع، قم باختيار المنتدى الذي تريد زيارته من الاختيار أدناه.

أكسبرت قوة العملة المتطور
السلام عليك اخي الفاضل
ماهي العملات
والفريم
الرد
(12-16-2018, 05:56 PM)waleed_2978 كتب : السلام عليك اخي الفاضل
ماهي العملات
والفريم

بيشتغل على جميع العملات الا اللي هتستبعدها في الاعدادات

بيركب على اي فريم 
الرد
(12-15-2018, 08:57 AM)Azoz كتب : السلام عليكم

أستاذ رضا حجازي ممكن حضرتك تضيف لنا في الاعدادات قوة العملات الأولى و الأخيرة نفس الاكسبرت القديم حتى لا يفتح الاكسبرت الصفقات الى عند قوة معينة للعملات

أن شاء الله في التعديل القادم هيكون متوفر

(12-14-2018, 09:27 AM)BeshoyG كتب : السلام عليكم 
اولا احب اشكرك على البرمجه الرائعه للاكسبرت و شكر خاص لانك بتشاركنا ليه

بس انا حاولت اغير فى ترتيب العمله و اخليها 1 بدل 2 و افلقت الصفقه برضو بيفتح نفس الزوج اللى هو اصلا فى الترتيب الثالث فى المؤشر
تحياتى

صحيح معاك حق الخاصية مش مظبوطه في التعديل ان شاء الله بظبطها و تقدر حاليا لحد ما ينزل التعديل تطرح 1 من الترتيب يعني لو عاوز الاولى تكون 1 هتكتب صفر ولو عاوز الاخيرة تكون 7 هتكتب 6 وهكذا 
الرد
(12-15-2018, 05:42 AM)Reda Hegazy كتب :

بس انا حاولت اغير فى ترتيب العمله و اخليها 1 بدل 2 و افلقت الصفقه برضو بيفتح نفس الزوج اللى هو اصلا فى الترتيب الثالث فى المؤشر
تحياتى

عليكم السلام حمد الله على السلامة استاذ بشوي انت اختفيت بعد اكسبرت الرينكو ومقولتلناش وصلت لايه مع الرينكو

المفترض ان الترتيب شغال كويس على العموم لما يفتح السوق هجرب اغير في الترتيب و اشوف النتيجة واقولك

للاسف مؤشر VOLVOX اللى كنت بعتمد عليه فى الاسترتيجيه طلع اشتغاله .. فى نفس الوقت عدم خبرتى بشارت الرينكو و عدم مقدرتى انى اعمله باك تيست مع قله متابعه الشارت لانشغالى ... اخدت فترة كبيرة متابع فقط لسوق الفوركس و ان شاء الله عائد Smile

[quote pid='445' dateline='1545046474']

تحياتى

صحيح معاك حق الخاصية مش مظبوطه في التعديل ان شاء الله بظبطها و تقدر حاليا لحد ما ينزل التعديل تطرح 1 من الترتيب يعني لو عاوز الاولى تكون 1 هتكتب صفر ولو عاوز الاخيرة تكون 7 هتكتب 6 وهكذا 

[/quote]
تمام ...تسلم و ان شاء الله منتظر الاصدار الجديد ... و يا ريت لو تحط فيه خانات لحجم اللوت لادخاله يدويا و ليس الاعتماد على المضاعفات 
و كلمه شكر تتقال بصراحه فى حقك
الاكسبرت اكثر من رائع ... محقق 11% فى الشهر من غير دروداون يذكر
يعنى لهواه المخاطرة ممكن يعمل اللوت 00.10 و الدرو داون مش هيتعدى ال 20% من الحساب لو رأس المال 1000 دولار , هيكسب 110% 
طبعا انا مبنصحش بكدة  Angel ...
الرد
السلام عليكم أستاذ رضا

ممكن حضرتك تخلي الاكسبرت يفتح على اكثر من زوج 
الرد
(12-19-2018, 09:03 AM)محمد الانصاري كتب : السلام عليكم أستاذ رضا

ممكن حضرتك تخلي الاكسبرت يفتح على اكثر من زوج 

ان شاء الله استاذ محمد في التعديل القادم 
الرد
(12-19-2018, 08:30 AM)BeshoyG كتب : تمام ...تسلم و ان شاء الله منتظر الاصدار الجديد ... و يا ريت لو تحط فيه خانات لحجم اللوت لادخاله يدويا و ليس الاعتماد على المضاعفات 
و كلمه شكر تتقال بصراحه فى حقك

صعب اننا نحط حجم اللوتات يدويا لاننا مش عارفين هو هيفتح كام صفقة لكن انا هقسملك المضاعفات لثلاث مراحل مع مراحل التيك بروفت يعني هيكون في مضاعفة للمستوى الاول خاص بيها و تيك بروفت خاص بيها و المستوى الثاني مضاعفة خاص بيها و تيك بروفت خاص بيها ومزاد عن ذلك هيخضع لمضاعفة المستوى الثالث والتيك بروفت 3 
الرد
فكرة ممتازة و ان شاء الله هتحسن من النتائج و هتقلل من الدروداون
الرد
تم رفع الاصدار الجديد من الاكسبرت مع تغيير صورة الاعدادات و شرح الاعدادات الجديدة بالموضوع و ايضا تم وضع ملفات set جاهزة بالمرفقات لمن يريد ان يشغل الاكسبرت على اكثر من شارت و شرح كيفية تركيب اكثر من نسخة من الاكسبرت 
الرد
تم تحميل الإصدار الجديد و تسلم ايدك
الرد

التنقل السريع :

مستخدمين يتصفحوا هذا الموضوع: 2 ضيف
[-]
أكسبرت قوة العملة

[-]
Advertising

تداول الفوركس و العقود مقابل الفروقات تنطوي على مستوى مرتفع من المخاطر ونتيجة لذلك فقد تفقد رأس المال بالكامل الذي استثمرته وبالتالي يجب ألا تستثمر أي اموال لا يمكنك تحمل خسارتها وإدارة المنتدى غير مسؤولة عن أي خسائر قد تلحق رأسمالك من جراء استخدام المنتجات المعروضة على المنتدى

MyBB, © 2002-2019 Copyright © MyBB Group.