دخول

فقدت كلمة المرور ؟

تسجيل

تسجيل
منتديات افهم فوركس

إذا كانت هذه هي زيارتك الأولى، كن متأكدا من إطلاعك علىأسئلة و أجوبة بالضغط على الرابط أعلاه. قد تضطر إلى تسجيل قبل أن تتمكن من المشاركة: اضغط على الرابط السابق للتسجيل والمضي قدما. لبدء المشاركة بالمواضيع، قم باختيار المنتدى الذي تريد زيارته من الاختيار أدناه.

أكسبرت قوة العملة المتطور
(12-12-2018, 06:37 PM)Ahmed كتب : تم تغير اللوت الى 0.1
تم تغير المضاعفة الى 2
بارك الله فيك استاذ رضا

الارباح حتى الان

اقصى خسارة عائمه حتى الان
0.5

الرد
(12-12-2018, 06:37 PM)Ahmed كتب : تم تغير اللوت الى 0.1
تم تغير المضاعفة الى 2
بارك الله فيك استاذ رضا
 انا عن نفسي مجربتش المضاعفة 2 ممكن تكون المضاعفة 2 كبيرة شوية انا بستخدم المضاعفة الآلية لكن هي فكرة اننا نجرب الاكسبرت باعداد مضاعفة غير الآلية ونشوف هيدينا نتائج اية 
الرد
السلام عليكم
اولا احب اشكرك على البرمجه الرائعه للاكسبرت و شكر خاص لانك بتشاركنا ليه

بس انا حاولت اغير فى ترتيب العمله و اخليها 1 بدل 2 و افلقت الصفقه برضو بيفتح نفس الزوج اللى هو اصلا فى الترتيب الثالث فى المؤشر
تحياتى
الرد
بعد زيادة المضاعفات زادت الارباح
والحمد لله مازال الدرو داون قليل جداً
بارك الله فيك اخي رضا

الملفات المرفقة الشكل المصغر

الرد
(12-14-2018, 09:27 AM)BeshoyG كتب : السلام عليكم

بس انا حاولت اغير فى ترتيب العمله و اخليها 1 بدل 2 و افلقت الصفقه برضو بيفتح نفس الزوج اللى هو اصلا فى الترتيب الثالث فى المؤشر
تحياتى

فى حاجه حابب اقول رأيى فيها بخصوص المضاعفات لصفقات التبريد
مثلا لو اول لوت كان 00.01 
يبقى تانى لوت 00.01 
الصفقه التالته 00.02
الرابعه 00.03
الخامسه 00.04
السادسه 00.05
السابعه 00.06 
و هكذا ...
 اعتقد كدة هتغلق الصفقات اسرع و افضل من لو ضاعفنا اللوت × 2 هيبقى رقم اللوت كبير جداا
تحياتى
الرد
(12-14-2018, 09:27 AM)BeshoyG كتب : السلام عليكم

تحياتى

عليكم السلام حمد الله على السلامة استاذ بشوي انت اختفيت بعد اكسبرت الرينكو ومقولتلناش وصلت لايه مع الرينكو

المفترض ان الترتيب شغال كويس على العموم لما يفتح السوق هجرب اغير في الترتيب و اشوف النتيجة واقولك
الرد
(12-14-2018, 08:17 PM)BeshoyG كتب : فى حاجه حابب اقول رأيى فيها بخصوص المضاعفات لصفقات التبريد
مثلا لو اول لوت كان 00.01 
يبقى تانى لوت 00.01 
الصفقه التالته 00.02
الرابعه 00.03
الخامسه 00.04
السادسه 00.05
السابعه 00.06 
و هكذا ...
 اعتقد كدة هتغلق الصفقات اسرع و افضل من لو ضاعفنا اللوت × 2 هيبقى رقم اللوت كبير جداا
تحياتى
لو حابب المضاعفات تطلع معاك كده اقفل المضاعفة الآلية وخلي نسبة المضاعفة 1.3 هتديك نفس النتائج للمضاعفات
الرد
(12-14-2018, 02:06 PM)Ahmed كتب : بعد زيادة المضاعفات زادت الارباح
بارك الله فيك اخي رضا

الدروداون 0.17% ممتاز جدا بس محتاجين شوية وقت كمان عشان نحكم عليه لان حجم اللوت عندك وصل 0.8 
الرد
(12-15-2018, 05:52 AM)Reda Hegazy كتب :
(12-14-2018, 02:06 PM)Ahmed كتب : بعد زيادة المضاعفات زادت الارباح
بارك الله فيك اخي رضا

الدروداون 0.17% ممتاز جدا بس محتاجين شوية وقت كمان عشان نحكم عليه لان حجم اللوت عندك وصل 0.8 

ان شاء الله سننتظر الوقت المطلوب حتى نصل لافضل اعدادات اكبر ربح مع اقل دروداون
الرد
السلام عليكم 

أستاذ رضا حجازي ممكن حضرتك تضيف لنا في الاعدادات قوة العملات الأولى و الأخيرة نفس الاكسبرت القديم حتى لا يفتح الاكسبرت الصفقات الى عند قوة معينة للعملات 
الرد

التنقل السريع :

مستخدمين يتصفحوا هذا الموضوع: 2 ضيف
[-]
أكسبرت قوة العملة

[-]
Advertising

تداول الفوركس و العقود مقابل الفروقات تنطوي على مستوى مرتفع من المخاطر ونتيجة لذلك فقد تفقد رأس المال بالكامل الذي استثمرته وبالتالي يجب ألا تستثمر أي اموال لا يمكنك تحمل خسارتها وإدارة المنتدى غير مسؤولة عن أي خسائر قد تلحق رأسمالك من جراء استخدام المنتجات المعروضة على المنتدى

MyBB, © 2002-2019 Copyright © MyBB Group.